מה היה קורה אילו מסעדות היו מתנהלות כמו חברת תעופה? איך מייצרים מזל? מה טוב בדרך הקשה של איקאה, וולמארט ונוקיה? מה אפשר ללמוד מספרי ילדים סיניים? איך יראה המלון של הארלי דיווידסון? כיצד "משכנעים" את גנדי לככב בפרסומת? איך יכולה מלצרית לעשות כסף משוקולד? איך גורמים ללקוחות להקשיב לכם? ולמה כדאי לעבוד דווקא עם מי שלא זקוק לכם?
התשובות לשאלות אלו הן חלק נבחר משלושה דברים שאליאב אללוף למד מדי שבוע. בספר שלפניכם תמצאו עוד מאות תובנות מרתקות, מפתיעות ואף משעשעות על שיווק, מכירות, יזמות, ניהול ואסטרטגיה.
על אליאב אללוף
אליאב אללוף, איש פלסטלינה בעולם של ברגים, הוא מומחה לשיווק וסטוריטלינג, מרצה, סופר ויועץ שליווה למעלה ממאה מותגים מובילים בארץ ובחו"ל, הן כעצמאי הן כמייסד ומנכ"ל של רהב מדיה מקבוצת רני רהב תקשורת ויחסי ציבור. לפני כן הקים וניהל את ... עוד >>
קטגוריות: מבצעי החודש, המלצת הצוות, ניהול ועסקים, עיון
25.00 ₪
מקט: 4-575-584
לאתר ההוצאה הקליקו כאן
1
מדוע הספר הזה נכתב?
תחשבו שאתם נכנסים לטיפול אצל רופא עקב בעיה רפואית משמעותית כלשהי. טיפול מצוין יציל אתכם, טיפול לא נכון יכול להפוך אתכם לחולים כרוניים.
"מה אתה אומר, דוקטור?" אתם שואלים את הרופא. "מה אומרים על זה המחקרים האחרונים?"
הרופא שלכם מעווה את פניו בביטול ומשיב: "מחקרים? זה הכול שטויות. כל הסמינרים, כל המאמרים, הכול קשקוש אחד גדול. כבר 15 שנים לא פתחתי ספר, לא קראתי מחקר ולא התעדכנתי."
איך אתם מרגישים? רוצים להמשיך את הטיפול אצלו? עדיין סומכים על חוות דעתו?
מן הסתם לא.
אבל משום מה, כשאתם עורכים ראיון עבודה לאיש מכירות, איש שיווק או פיתוח עסקי, אין להם בעיה לשבת מולכם אף על פי שהפעם האחרונה שהם פתחו ספר מקצועי הייתה באוניברסיטה.
איפה הם מתעדכנים? ב־Ynet.
למה הם לא קוראים? כי זה קשה, כי זה מעייף, כי…
אבל כפי שהם לא היו רוצים לקבל טיפול רפואי מרופא שלא מתעדכן, למה שאתם תרצו להעסיק איש שיווק שלא מקפיד להתעדכן בתחומו?
במשל הארנב והצב, יכול להיות שהארנב הפסיד כי הוא היה יהיר ורברבן, אבל יש אפשרות נוספת: שהצב ניצח בגלל ההתמדה. דור האינסטנט אוהב את המציאות של הארנב: הצלחה בן לילה, אקזיט ענק, שינוי מהיר, הוקוס פוקוס. להצליח בגלל התמדה, עבודה יסודית, נחישות? זה משעמם. איפה פה הסיפור? איפה הקטע? מי בכלל רוצה להיות צב?
הספר הזה מיועד לאנשים שמאמינים בלימוד כדרך חיים.
כמובן, לא לכולם יש פנאי לקרוא, לעכל וליישם רעיונות ממאות ספרים ומאמרים מקצועיים על שיווק, אסטרטגיה או יזמות. לא כולם נועדו להיות יסודיים כמו הצב. אז מה עושים?
הספר הזה הוא אחד הפתרונות. הוא מציג לא מעט דוגמאות, טכניקות ורעיונות שעונים על שאלות כמו: איך סדר שונה של הצגת שאלות מגדיל את המכירות?
איך תוודא שהלקוחות שלך לא רעילים? מה סטארטאפים יכולים ללמוד מפרפרים? מה הסוד של הצלחה בעבודת צוות? איפה כמעט אף פעם לא מחפשים פתרונות אסטרטגיים?
הדוגמאות והרעיונות כתובים בלשון פשוטה וברורה. תוכלו לבחור את השאלות שמעניינות או רלוונטיות לכם, ואז לקרוא את התשובות להן בלבד בלי לקרוא את הספר מקצה אל קצה.
ואם אתם אנשי ניהול, שיווק, יזמות, מכירות או אסטרטגיה, שאצה לכם הדרך — כמו הארנב, הנה לכם ספר שכתב מישהו עם משמעת של צב, שעשוי לקצר לכם את הדרך להצלחה.
שיהיה בהצלחה,
אליאב אללוף
היו הראשונים לכתוב תגובה למוצר: “מה למדו החברות המצליחות בעולם מסרטי המאפיה?”
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
אין עדיין תגובות