החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.
על שירן פרץ

שירן פרץ, אשת התקשורת בעלת המותג SHIRAN PR, משרד בוטיק ליחסי ציבור, החלה את דרכה בתחום בשנת 2018 כאשר התמודדה לבחירות המקומיות ועסקה כיועצת תקשורת לצד סגנית וסגן ראש העיר בעיריית אשדוד בשנת 2020 פתחה את המשרד המספק יחסי ציבור ... עוד >>

הודעה לתקשורת

מאת:
הוצאה: | 2023 | 102 עמ'
הספר זמין לקריאה במכשירים:

30.00

רכשו ספר זה:

על 10,000 עורכים, כתבים, דוברות ומלהקים כבר נמצאים בתוך הבית של קהילות התקשורת מבית SHIRAN PR. אנו מציעים שילוב מנצח של ניסיון מקצועי והצלחות מקצועיות בזירה הציבורית, הכלכלית, העסקית, הפרטית והדיגיטלית, המובילים את לקוחותינו להצלחות ולהגשמת המטרות שלשמן הם בחרו בנו כשותפים לדרך.

התמחות: אירועי תקשורת, אסטרטגיה שיווקית, רשתות חברתיות, השקות, מותג חדש, עסקים, רשתות, מפלגות מקומיות וארציות, קמפיינים קצרים ממוקדים, פרסום ספרים וסופרים.

אחד היתרונות הבולטים של המותג הוא קשרי קהילה בקרב אנשי התקשורת בישראל, לצד קשרים אישיים חמים עם ראשי מערכות ועורכים בכירים בכל כלי התקשורת המובילים בארץ. אלו, מאפשרים לנו ליצור חיבורים במדיה, וכן משמשים כאמצעי להפעלת לחץ במידת הצורך לקידום אייטמים רחבים וחיוביים שיוכלו לשנות את סדר היום.

מקט: 978-965-571-547-7
על 10,000 עורכים, כתבים, דוברות ומלהקים כבר נמצאים בתוך הבית של קהילות התקשורת מבית SHIRAN PR. אנו מציעים שילוב מנצח […]

 

הקדמה

איך עושים יחסי ציבור?

בעידן של היום כל עסק צריך להחזיק איש שיווק או יחצ, על מנת לקדם ולהוציא את העסק לאור, יש לכל עסק מתחרים מהתחום, ולא מעט השוק מוצף היום בהכל מכל, אז אנחנו מצליחים להפריד ולהבדיל את העסק שלנו .

  • קשרים — שם המשחק המון וכמה שיותר, ככל שנכיר יותר אושיות, מובילי דעת קהל, סלב נוכל לקבל חשיפה יותר ולהרחיב את הידע והחיבורים שלנו, ולעשות המון שיתופי פעולה שיניבו תוצאות חשיפה.
  • בידול- צריך למצוא מה מבדל אותי מהמתחרים שלי, ולמה ממני צריך לרכוש?

לחפש במה העסק שלי או המוצר שלי שונה ומה אני יכול לעשות בדרך אחרת, יכול להיות הדרך שהקמתי את העסק? המוצר שלי? האריזה? הסיפור חיים שלי? חייב למצוא את הנקודה שאני יכול להרחיב ולהבליט אותה.

לאחר שמצאנו מה אני שונה אנחנו מתחילים לעשות את העבודה DOOR TO DOOR ולחפש במדורים לפי התחום של העסק: מזון, קולינריה, צרכנות, רפואה, משפטים, בריאות, ספורט.

  • חיפוש במדורים- היום ניתן לחפש באתרים או עיתונאות את המייל האדום או שם הכתב לפנות אליו ולהציע לו לפי התחום שהוא כותב, ולנסות לעניין אותו. את ה”לא” כבר יש לנו, שווה לנסות הסטטיסטיקה אומרת שאם שלחנו לעשר בטוח שאחד יענה ויכוון אתכם מה הוא מחפש כדי להתקדם מולכם.
  • שת”פ — המון שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע או סלב, לא להתבייש להציע להם את השירות או המוצר שלכם, תמורת פרגון או סטורי זה יכול להשתלם, היום אנחנו בעידן של מדיה דיגיטלית וזה יכול לקבל פרסום ברמות אם עשינו את השת”פ נכון. מספיק מוביל דעת קהל מעל 100K יכול לעשות עבודה כפולה מכל כתבה.
  • סטוריטלינג — בניית סיפור לעסק או מוצר שלנו, למצוא סיפור שלא שיהיה שיווקי מידי, ולא מסחרי ברגע שהצלחנו להוציא את הסיפור החוצה והוא מעניין ירצו לסקר אותו, גם חשפנו את העסק וגם אנשים יכנסו לקרוא כי זה מעניין ולא עוד באנר שיווקי שרץ אלא תוכן.
  • ללעוס ולהגיש- לשלוח ידיעה או כתבה שהיא כמעט גמורה וכתובה באופן ברור וקריא שהכתב והקוראים יבינו, ויוכל לסקרן את מי שקורא, אל תשכחו שכתב מקבל עשרות למאות חומרים ביום .
  • התאמת תמונות למוצר / מותג- תמיד להוסיף תמונה של העסק המותג או משהו שקשור, שיחבר את הכתבה לתמונה.

שימוש בטיפים הללו יסייע להעיף את העסק שלכם קדימה ולהפוך להיות אוטוריטה בתחום, ככל שתהיו יותר מסוקרים ותבנו את המותג שלהם שיצור תדמית חזקה תוכלו להגיע לקהל רחב יותר, להתייחסות שונה, לחשיפה מרובה.

קבלת כלים ראשוניים איך לעשות יחסי ציבור קלים וראשוניים לעסק, כל עסק שרוצה להגיע לתקשורת צריך יחסי ציבור

הנושאים העיקריים:

  • מה זה בכלל יחסי ציבור?
  • הצבת מטרות ויעדים .
  • מה החזון שלי
  • מה ההבדל בין פרסום ליחסי ציבור
  • למה אני צריכה יחסי ציבור?
  • מהם ערוצי המדיה בימינו?
  • איזה סוג חשיפה אני מחפשת מקומי או ארצי
  • איך אני מעניינת את התקשורת

איך אני מגיעה אל ערוצי התקשורת השונים.

אין עדיין תגובות

היו הראשונים לכתוב תגובה למוצר: “הודעה לתקשורת”