החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

שכנעת אותי!

מאת:
הוצאה: , | 2013 | 234 עמ'
קטגוריות: ניהול ועסקים, עיון
הספר זמין לקריאה במכשירים:

47.00

רכשו ספר זה:


ד"ר-יניב-זייד

מהו הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות כשמגיעים לאירוע חברתי או עסקי?
איך מניעים לפעולה קהל או לקוחות בצורה הטובה ביותר?
מה עושים כשמישהו בקהל מפריע לכם או כשלקוח קוטע אתכם באמצע שיחת מכירה?
איך תמתגו את עצמכם כמומחים בתחומכם בצורה המהירה, היעילה והמשכנעת ביותר?
מהם הטריקים הקטנים שגורמים למכירות הגדולות של העסקים המצליחים?
מדוע הופעה בפני קהל היא עדיין הפלטפורמה השיווקית הטובה ביותר, גם בעידן הדיגיטלי?
ומהם באמת הסודות "מאחורי הקלעים" של גדולי הנואמים, המרצים והפוליטיקאים?

בשפה ברורה, קולחת, סיפורית ומשעשעת חושף בפניכם ד"ר עו"ד יניב זייד – "דוקטור שכנוע" – מומחה בינלאומי לשכנוע ואחד המרצים המנוסים והמרתקים בישראל, את כל הכלים להצלחה אישית, עסקית ומקצועית באמצעות שימוש בשכנוע, שיווק ותקשורת בינאישית.

עם ניסיון של מעל 1,000 הרצאות בישראל וברחבי העולם ומתוך היכרות אישית עם גדולי המרצים והנואמים בישראל ובחו"ל, מגלה לכם ד"ר זייד, במסמך אנושי מרתק, המבוסס על פוסטים ומאמרים שכתב ללקוחותיו במשך שנים, את הרגעים הקטנים בחייהם המקצועיים של נואמים, מרצים, יועצים, מנהלים, פוליטיקאים ומפקדים, שמאפשרים להם לבצע ולהוציא לפועל דברים גדולים.

"שכנעת אותי!" מיועד לעצמאים, שכירים, יזמים, בעלי עסק, מנהלים, קצינים ומפקדים, אנשי שיווק ומכירות, מורים ואנשי חינוך, עורכי דין, פוליטיקאים, אישי ציבור וכל מי שרוצה להצליח בחיים ולקחת את עצמו לרמה הבאה.

ד"ר יניב זייד הינו הבעלים והמנכ"ל של חברת "אמנות השכנוע", עורך דין, כלכלן ודוקטור למשפטים בהשכלתו. הוא משמש כיועץ וכמרצה מבוקש לשיפור יכולות הדיבור בפני קהל, לשיווק ולשכנוע. הוא זכה במקום השלישי באליפות העולם לנואמים יחידים בשנת 2003. מחבר הספרים רבי המכר: "לדבר בפני קהל", "לדבר בפני לקוח" ו"לעשות כסף באינטרנט" "שכנעת אותי!".

מקט: 9-92056-8-4
מסת"ב: 978-965-92056-8-4
לאתר הספר הקליקו כאן
לאתר ההוצאה הקליקו כאן
עמוד הפייסבוק
מהו הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות כשמגיעים לאירוע חברתי או עסקי? איך מניעים לפעולה קהל או לקוחות בצורה הטובה ביותר? […]

למה בכלל צריך לדעת לשכנע?

בסדנאות ובקורסים שאני עורך אני נתקל שוב ושוב במנהלים, בעובדים ובאנשי שיווק ומכירות הטוענים: "למה בכלל צריך להשקיע בשיווק ובשכנוע?", "אני לא צריך לדבר, אני צריך לעשות", "אם אעבוד קשה מספיק, המנהלים שלי יראו אותי, יעריכו זאת ויקדמו אותי", "הלקוחות יודעים שהמוצר שלי טוב".

המצדדים בגישה זו טוענים שהמנהל, העובד או היצרן צריכים להתמקד בעשייה, בפיתוח ובהשבחה של המוצר, ההצעה או השירות, ואם הם יהיו טובים הלקוחות כבר יגיעו כי "הלקוחות כבר יודעים מה טוב בשבילם". גישה זו נכונה באופן חלקי בלבד. בהכללה, אני מרשה לעצמי לומר שבדרך כלל אלו הדבקים בגישה זו הם אנשים שדיבורים הם "לא הצד החזק שלהם", ולכן הם משכנעים את עצמם שהדבר החשוב והנכון ביותר לעשות הוא להתרכז בעשייה. הם יוצאים מתוך נקודת הנחה שהצד השני "כבר ישתכנע לבד" והלקוחות "כבר יגיעו".

אני טוען שהדיבור אינו בא במקום העשייה, הוא משלים אותה. אין ספק שדיבור ריק מתוכן אינו מחזיק מים ולא יחזיק מעמד לאורך זמן. הלקוחות אינם טיפשים. הם יבחינו בשלב כלשהו שהמוצר או השירות הניתן להם אינו עונה על הצרכים שלהם, או שיש בשוק תחליפים העולים עליו, אך גם הצד השני של המטבע, קרי, עשייה ללא שיווק שתפקידו ללוות את אותה העשייה, אינו טוב מספיק.

אנו חיים כיום בעידן הדיגיטלי והתקשורתי ובעולם תחרותי מאוד. הנחת היסוד שלי בעבודה עם לקוחותיי היא שהם כולם מוצלחים, "מומחי תוכן" בתחומם. המוצר שלהם טוב מאוד וההצעה שלהם תעניק ערך מוסף לצד השני. אם איני חושב כך, אני לא מקבל אותם כלקוחותיי, אך כיום, העשייה, חשובה ככל שתהיה, אינה מספיקה. האדם המוכשר ביותר לא יתקבל לשום מקום עבודה ולא יתקדם במקום עבודתו הנוכחית אם לא יידע לשווק את עצמו בצורה טובה ולשכנע בנחיצותו. המוצר הטוב ביותר לא יימכר אם לא יתלווה אליו שיווק נכון, חדשני וממוקד. ההצעה הטובה ביותר לא תקבל רוב אם לא תוצג כמו שצריך.

אז מה עושים? קוראים את הספר הזה, לומדים ומיישמים את הכללים והעקרונות הנדרשים לצורך שיווק, שיווק עצמי ושכנוע במגוון הסיטואציות בהן אנו נתקלים בחיי היומיום.

בואו נתחיל…

  1. :

    שלום
    אני מתעניינת ברכישת הספר שלך.
    הספר האינטרנטי זהה לספר הפיזי?
    תודה
    סיגל

הוסיפו תגובה