החל להקליד את מחרוזת החיפוש שלך בשורה מעל ולחץ Enter לביצוע החיפוש. לחץ על Esc לביטול החיפוש.

פנינה תל דן

פנינה תל דן היא בעלת תואר שני (בהצטיינות) במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב, תעודת הוראה ותואר ראשון (בהצטיינות) בספרות עברית ופילוסופיה מאוניברסיטת בן־גוריון בנגב ותואר ספרן מוסמך מהאוניברסיטה העברית בירושלים. פנינה ריכזה, מטעם משרד המדע והטכנולוגיה, את קשרי החוץ המדעיים במגוון מדינות והייתה מנהלת אדמיניסטרטיבית של פורום המדענים הראשיים במשרדי הממשלה. פנינה פרשה מהשירות הציבורי בשנת 2010. פנינה כותבת בבלוג “פנינים” באתר הבלוגים Blogspot ומשדרת בהסכת “פותחים הכול עם פנינה תל דן” בו היא מציגה מגוון נושאים בתחום הפוליטיקה, האקטואליה, הספרות והתרבות. את פנינה אפשר למצוא גם בפייסבוק.

פנינה תל דן היא בעלת תואר שני (בהצטיינות) במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב, תעודת הוראה ותואר ראשון (בהצטיינות) בספרות עברית ופילוסופיה מאוניברסיטת בן־גוריון בנגב ותואר ספרן מוסמך מהאוניברסיטה העברית בירושלים. פנינה ריכזה, מטעם משרד המדע והטכנולוגיה, את קשרי החוץ המדעיים במגוון מדינות והייתה מנהלת אדמיניסטרטיבית של פורום המדענים הראשיים במשרדי הממשלה. פנינה פרשה מהשירות הציבורי בשנת 2010. פנינה כותבת בבלוג "פנינים" באתר הבלוגים Blogspot ומשדרת בהסכת "פותחים הכול עם פנינה תל דן" בו היא מציגה מגוון נושאים בתחום הפוליטיקה, האקטואליה, הספרות והתרבות. את פנינה אפשר למצוא גם בפייסבוק.

ספרים של פנינה תל דן שנמכרים באתר:
  • היה או לא היה
    פאולה קליין־מייזלס, אישה בתחילת שנות החמישים לחייה, יושבת בבית קפה אירופאי שכמו נשאב מהתקופה האוסטרו-הונגרית של המאה שעברה. היא מתרפקת על זיכרונותיה, ואלה משמשים זרז לפריטת חייה לסיפורים. באמצע החיים היא יוצאת למסע של גילוי עצמי. צלקות ילדותה השפיעו על... להמשך

    הספר זמין לקריאה במכשירים: